Španělsko 2011

S mamkou jsme se rozhodly jet spolu na dovču do Španělska a to rozhodnutí bylo naprosto dokonalé ;)

Vyjížděli jsme v pátek 17.6.2011 z Prahy v 9 hodin ráno a cesta byla v pohodě. Sice ve Francii šíleně pršelo, že jsme se trochu děsili toho, jaké počasí bude ve Španělsku, ale obavy byly zbytečné. Do kempu jsme dorazili v 7:30 a od 9:00 už jsme byly s mamkou ubytované ve stanu č.7 :) Daly jsme si polívku a potom se šly mrknout k moři..

Večer jsme se šly podívat do Calelly, kterou jsme prošly až k Pineda de Mar :))

V neděli jsme se šly s mamkou po snídani opalovat na pláž, ale do moře jsem ani já a ani mamka nevlezla :-D No jo no... Odpoledne jsme to zabalily a přes 2 hodiny spaly ve stanu :)) Idylka.. Večer jsme se opily v hospůdce sangrií společně s Petrou a Monikou z vedlejšího stanu :-D

V pondělí jsme šly s mamkou k bazénu, kde jsme strávily celé dopoledne spolu s dalšíma lidma z naší terasy :) Vlezla jsem dokonce i do bazénu, to byl pro mě veliký úspěch, protože se vody bojím :) Večer jsem šla s mamkou a s holkama z vedlejšího stanu opět na sangrii do hospůdky. Mňam mňam :-D

V úterý jsme s mamkou vyrazily na výlet do St.Pol de Mar. Ale nic extra zajímavého tam nebylo, tak jsme se vrátily zpátky ke kempu a chvilku strávily ve venkovní posilovně u recepce :-D Odpoledne jsme šly na výlet do Calelly a večer jsme byly pozvané hrát šipky, tak jsme s mamkou vyrazily vstříc sportovnímu večeru společně se sangrií :-D Byl to parádní večer, pilo se až do rána :-D

Ve středu jsme šly s ženskýma z dalších stanů na trhy do Pinedy de Mar, kde jsem si koupila letní šatičky na pláž nebo k bazénu - světle modré, průsvitné :-D Odpoledne jsme šly s ostatními do hospůdky na vodku s džusem a pak opalovačka u bazénu :) Po večeři opět společný večer u šipek a sangrie :-D

Ve čtvrtek dopoledne jsme se opalovaly u bazénu a odpoledne jsme jely s mamkou na výlet do Barcelony. První zastávka byla v Parku Guell :) Bylo to tu pěkný, líbilo se mi tu, i když jsem tu už před 3 lety byla, ale teď to bylo s mamkou jiné ;)

Nejdelší lavička na světě ;)

Další zastávka byla u Sagrady Familie, kde to byl spíš rychlý pochod okolo ní a celkem nic z toho... Bylo málo času :-(

S mamkou u Olympijského stadionu :)

Taky jsme vyjeli autobusem na Mont Juic ;)

Večerní procházka na La Rambla

U zpívajících fontán (zbytečně jsme tu byli hodinu a půl!) :-D

Pátek, poslední večer před odjezdem, mojito a vodka s džusem :)

Byla to naprosto úžasná dovolená..