Itálie 2004

Na dovolenou do Itálie jsem vyrazila s kamarádkami Verčou, Ájou a Míšou. Jeli jsme busem a cesta byla celkem dobrá :-) Neměli jsme delegáta a autobus rozvezl celou svou posádku po celé Itálii, takže jsme se v Rimini ocitly jen my čtyři holky, jako jediné z celého autobusu, bez delegáta, 5 km od místa našeho ubytování a v 7 hodin ráno, kdy byla cestovka v Itálii ještě zavřená. Začalo nám to parádně. Když konečně otevřeli, tak jsme se nějak domluvily a taxíkem jely do místa ubytování a taxikář nás okradl! Takže suprový pokračování naší dovolené. V apartmánech jsme zjistily, že jsem papíry o ubytování nechaly v cestovce, další skvělá věc! A když už jsme se dostaly na náš pokoj, nefungovaly zásuvky, lednice smrděla savem a nešly otevřít dveře na balkon. Takže nechybělo málo a začly bychom tam brečet jako malý holky :)) Ale nakonec se to nějak vyvrbilo a bylo dobře :))

Druhý den jsme šli pěšky do Rimini a nazpátek busem...jenže...na výstup se musí mačkat tlačítko "stop", což jsme nevěděly, takže jsme naší výstupní zastávku přejely o dobrý dva kiláky !!! :))

Další den jsme jely busem do Rimini, kde jsme potkaly nějakýho kluka a s ním šly na diskotéku s názvem Carnaby (vstup 10 EUR), kde jsme řádily až do rána a busem jsme pak jely nazpátek (naštěstí už jsme věděly, jak vystoupit) :))

Den poté jsme jely na výlet do Rimini oslavit Verči narozeniny, a tak jsme zapadly do první restaurace a libovaly si, jak má každej stůl svýho číšníka a podobně, ale to jsme nevěděly, že jsme vlezly do "kurva" luxusní pizzerie a málem se nedoplatily :)) Takhle to dopadá, když se pustí 4 holky na dovču do Itálie :-D Potom jsme si nechaly udělat s Ájou hennou tetování a nakonec jely zpátky do Torre Pedrera, kde jsme byly ubytovaný, busem. Jenže jsme zmáčkly tlačítko "stop" pozdě a opět jsme naší výstupní stanici přejely :))) Do postele jsme se dostaly ve 3 ráno :)

Další den jsme poznaly Lukyho, mladýho Itala, který nám ukázal plážové diskotéky zadarmo! No wow!! Luky se mnou chtěl pořád tancovat, a tak jsme tancovali v písku :) Byl s námi až do rána a doprovodil nás k autobusu, kde mi poslal letmou pusu a pak jsme odjely..

Následující den jsme jely opět na plážovou diskotéku, kde jsem poznala Alfonsa, který tu byl taky na dovolené a s Verčou jsme s ním tancovaly na Mueve La Colita :)) Bylo to parádní a pak jsme spolu tancovali i na ploužáky...njn, ale všemu je jednou konec, takže jsme si vyměnili akorát svá jména a s holkama jsme jely busem do apartmá. (Po skončení dovolené jsme se s Alfonsem našli na ICQ :)) )

Další den jsme blby na pláži a večer jely opět na plážovou diskotéku Coconuts :) Alfonso nikde nebyl, takže jsem tancovala jen s holkama :))

V sobotu jsme odjížděly do Čech. Opustily jsme apartmá v 10:00, ještě jsme blbly na pláži a autobus pro nás přijel ve 21:30 ...děs běs!