Itálie 2012

Na týden do Itálie jsme vyrazily s mamkou dne 11.května 2012 a byla to super dovolená :) Vyrazili jsme směr Praha v 18:30 a ve 20:30 jsme vyjížděli směr Itálie - Caorle, kam jsme dorazili v 8 hodin ráno. Před ubytováním jsme vyrazily s mamkou a Hankou (mamky bývalá kolegyně z práce) na místní trhy a odpoledne hurá na pláž :) Bylo krásně, sluníčko svítilo a já dokonce vlezla i do moře :-D Večer jsme se šli projít k majáku a byla to krásná procházka..člověk se úžasně odreaguje při pohledu na moře...

Druhý den jsme se taky opalovali na pláži a večer jsme všichni seděli na terásce, hráli na kytaru, zpívali, pili vínko a bylo to parádní. Potom jsme pokračovali v mejdanu na hotelovém pokoji, ale poté, co na nás přišla majitelka hotelu, že děláme bordel, jsme se odebrali do místního baru ve městečku a pak jsme pili na pláži až do 4 do rána :-D

Zamilovala jsem si to tu neskutečně moc :) Jen mě mrzelo, že počasí bylo jako na houpačce, jeden den hezky a jeden den zima :)

Páteční den jsme věnovali výletu do Benátek. Z naší bandy nás jelo 11 (pouze 2 chlapi) :-D a byl to suprový výlet :) Prošli jsme se z autobusového nádraží až na náměstí Sv.Marca a poté jsme šli zase pěšky zpátky okolo obchůdků. Bylo to krásné a romantické..jen mi tu chyběl nějaký ten muž po mém boku :)